طراحی وب در لاهیجان

اخبار وب و تکنولوژی

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

طراحی وب در لاهیجان

lazy

طراحی سایت به رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین بسیار کمک می‌کند. امروزه همه مشاغل برای فروش و معرفی محصولات خود به دنیای مجازی روی آورده‌اند. داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند مخاطبان را جذب کند و افزایش درآمد را برایتان به دنبال داشته باشد. از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال سفارش طراحی سایت هستند و در این رابطه اطلاعات زیادی ندارند. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با توجه به نکات مهم بتوانید سفارش طراحی سایت در لاهیجان را آگاهانه انجام دهید.

بهترین طراحی سایت در لاهیجان

راه‌اندازی سایت از مهم‌ترین نیازهای کسب و کارهای آنلاین برای ارتباط با مخاطبان است. طراحی سایت انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع کسب و کار متفاوت هستند و عبارت‌اند از:

۱. سایت استاتیک

این سایت معمولاً برای شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی می‌شود و نیازی به تغییر در صفحات و قالب وب‌سایت ندارد. امکان تغییر در صفحات این سایت وجود دارد که ملزم به صرف زمان برای کدنویسی است.

۲. سایت داینامیک

این سایت برخلاف سایت استاتیک محدودیت‌های قبل را ندارد و می‌توانید به راحتی هر گونه تغییر را در آن اعمال کنید. طراحی سایت داینامیک کاملاً حرفه‌ای و تخصصی بوده و باید آن را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید.

۳. پورتال

به وب‌سایتی گفته می‌شود که از چند سایت داینامیک تشکیل شده و اطلاعات و منابع کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال وب‌سایت‌های دانشگاه‌ها، مراکز دولتی، سازمان‌ها و خبرگزاری‌ها از نوع پورتال هستند.

۴. سایت فروشگاهی

کسب و کارهای آنلاین برای رقابت با رقبای خود نیازمند به طراحی سایت فروشگاهی هستند. از این طریق می‌توانید برندسازی کنید و مخاطبان هدف خود را جذب نمایید.

۵. سایت شرکتی

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای معرفی خدمات و نمونه کارهای خود می‌توانند به طراحی سایت شرکتی روی آورند. راه‌اندازی سایت از مهم‌ترین مزایای رقابتی برای شرکت‌ها به شمار می‌رود.

 

شرکت طراحی سایت در لاهیجان

فروشندگان از طریق فروش اینترنتی با مشتریان ارتباط مستقیمی ندارند و از طریق سایت خود آنها را جذب می‌کنند؛ بنابراین ظاهر و گرافیک سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. برای آن که جذب مخاطبان را به حداکثر برسانید باید بهترین شرکت طراحی سایت در لاهیجان را انتخاب کنید. چنین شرکتی باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

· تخصص کافی

مهارت تیم برنامه‌نویسی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید از اعضای تیم شرکت شناخت کافی به دست آورید. وب‌سایت شرکت موردنظر را بررسی کنید. از طریق گواهینامه‌ها، مجوز فعالیت، میزان رضایت مشتریان و محبوبیت برند تجاری پی به اعتبار آن خواهید برد.

· نمونه کارهای حرفه‌ای

شرکت طراحی سایت نمونه کارهای خود را درج می‌کند که شما می‌توانید از طریق آنها به کیفیت کار پی ببرید. نمونه کارها باید کاربرپسند باشند و مهارت تیم برنامه‌نویسی را نشان می‌دهند.

· پشتیبانی مناسب

از ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت خوب ارائه پشتیبانی از ابتدای کار تا پس از تحویل سایت است. پس از تحویل سایت ممکن است با سؤالاتی روبرو شوید و برای گرفتن جواب نیاز به پشتیبانی داشته باشید.

· هزینه

فاکتورهای مختلفی به‌خصوص در ارائه خدمات در قیمت طراحی سایت مؤثر هستند. با این حال یک شرکت خوب، طراحی سایت را با بهترین کیفیت و هزینه مقرون‌به‌صرفه انجام می‌دهد. شما می‌توانید از طریق تماس با مشاوران مجموعه از هزینه خدمات مطلع شوید.

حتما بخوانید: بهترین طراحی سایت رشت

قیمت طراحی سایت در لاهیجان

بهترین شرکت طراحی سایت در رشت و گیلان - نیلا

هزینه و قیمت طراحی سایت با توجه به تعداد خدمات، استفاده از امکانات خاص، زمان اجرای پروژه و نیازهای مشتری تعیین می‌شود. در این بین سایت‌هایی که به‌صورت اختصاصی طراحی می‌شوند به‌خاطر تغییرات و پشتیبانی‌ها قیمت بالاتری دارند.

برای هزینه‌های اجرا، توسعه و پشتیبانی طراحی سایت نمی‌توان قیمت دقیقی اعلام کرد و ممکن است در طول اجرای پروژه تغییراتی از سوی مشتری اعلام شود که مشمول هزینه هستند. آژانس تبلیغاتی نیلا با قیمتی مناسب خدمات خود را به مشتریان عزیز در لاهیجان ارائه می‌دهد.

نکات مهم هنگام سفارش طراحی سایت

داشتن سایت برای کسب و کارها امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. از این رو قبل از سفارش طراحی سایت باید به نکات زیر توجه کنید:

نوع سایت

سایت انواع مختلفی دارد که به مهم‌ترین آنها اشاره شد. قبل از سفارش طراحی سایت باید متناسب با کسب و کارتان نوع آن را انتخاب کنید. سپس متخصصین ما با بررسی نیازها و سبک بیزینس شما بهترین سایت را پیشنهاد می‌دهند.

شناسایی مشتریان

قبل سفارش طراحی سایت باید مشتریان خود را بشناسید و با توجه به آن دسته‌بندی و ظاهر سایت تعیین شود. به‌عنوان مثال وب سایت‌های ساده و رسمی برای فروشندگان پوشاک مناسب نیستند.

قیمت‌گذاری

یکی از مهم‌ترین نکات در سفارش طراحی سایت قیمت‌گذاری است که با توجه به ویژگی‌ها و امکانات سایت و مدت زمان اجرای پروژه تعیین می‌شود. همیشه کیفیت بالا ملزم به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست و می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت سایت دلخواه خود را به دست آورید.

عقد قرارداد

در قرارداد خواسته‌های مشتری و وظایف طراحان قید می‌شود و به‌صورت کتبی به امضای هر دو طرف می‌رسد. طراحان و متخصصین نیلا طبق بندهای قرارداد وظایف خود را به‌صورت کامل اجرا می‌کنند.

پشتیبانی فنی

قبل از عقد قرارداد می‌توانید نیازهای خود را در رابطه با پشتیبانی مطرح کنید. ممکن است پس از طراحی سایت نیاز به تغییراتی داشته باشید یا اتفاقاتی رخ دهد که رفع آنها در توان شما نیست. همچنین می‌توانید از طریق پشتیبانی برای دریافت سایر خدمات مانند سئو سایت، مدیریت محتوا، اینفوگرافی تصاویر و سایر موارد اقدام کنید.

درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا

شرکت تبلیغاتی در رشت

آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا در زمینه‌های مختلف به‌خصوص طراحی سایت به‌صورت خلاقانه و تخصصی کمک می‌کند تا در کسب و کار اینترنتی خود رشد کنید. این مجموعه با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۹۰ دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده و توانسته همواره رضایت مشتریان را جلب کند. همکاری با برندهای معتبر توسط نیلا از افتخاراتی است که این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت از خدمات مجموعه استفاده کنید. متخصصین و پشتیبانان نیلا از ابتدای کار شما را همراهی خواهند کرد تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

خدمات و مزایای طراحی سایت با نیلا

مجموعه کاملی از خدمات تبلیغاتی و بازاریابی شامل طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، بازاریابی دیجیتال، طراحی لوگو، پشتیبانی سایت، موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا ارائه می‌شوند. تیم حرفه‌ای طراحی سایت نیلا به منظور موفقیت روزافزون شما در کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در لاهیجان از به‌روزترین متد و ایده‌های خلاقانه استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت طراحی سایت با نیلا توسعه آنلاین و بازاریابی دیجیتال است. در این صورت می‌توانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و موفق به دریافت مشتریان بالقوه شوید. نیلا کمک می‌کند تا با هزینه مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالا سایت خود را راه‌اندازی کنید و نیازی به پرداخت هزینه اجاره مغازه و ادارات، حمل‌ونقل، چاپ و بسته‌بندی، تبلیغات شهری نیروی کار، انبارداری و… نداشته باشید.

 

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.