طراحی لوگو در رشت
آژانس تبلیغاتی نیلا یکی از با سابقه ترین شرکت های طراحی لوگو در رشت است. شرکت نیلا دارای ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی لوگو و طراحی آرم در رشت می باشد. این مجموعه با تکیه بر خلاقیت طراحان هنرمند خود و دانش آکادمیک روز دنیا طراحی لوگو و طراحی آرم شما را با رعایت اصول صحیح انجام میدهد. نیلا با شناخت نوع حرفه و کسب و کار شما به خلق لوگو و آرم و شعار تبلیغاتی متناسب برای هر کسب کار می پردازد.
لوگو یا همان تصویر محصول، نخستین تصویری است که مشتری در مواجه با یک برند در ذهن ثبت می کند. از این رو، طراحی اصولی و صحیح لوگو تاثیر بسزایی در ماندگاری برند بر جای می گذارد و می تواند به رونق انواع و اقسام کسب و کار منجر شود.
طراحی اصولی یک لوگو باعث می شود که نام برند شما به راحتی در میان رقبای شما شناخته شود و ذهنیت مشتریان را به سمت محصولات و بررسی خدمات شما سوق دهد.

هدف از طراحی لوگو چیست؟
یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری، طراحی لوگو برای محصول خود می باشد. لوگو یا همان تصویر محصول، نخستین تصویری است که مشتری در مواجه با یک برند در ذهن ثبت می کند. از این رو، طراحی اصولی و صحیح لوگو تاثیر بسزایی در ماندگاری برند بر جای می گذارد و می تواند به رونق انواع و اقسام کسب و کار منجر شود.
طراحی اصولی یک لوگو باعث می شود که نام برند شما به راحتی در میان رقبای شما شناخته شود و ذهنیت مشتریان را به سمت محصولات و بررسی خدمات شما سوق دهد. طراحی لوگو در شهر رشت نیز سابقه ای طولانی دارد و بخشی از بهترین طراحان لوگو در گیلان در طول تاریخ موفق به خلق با کیفیت ترین لوگوها در رشت و شهرهای دیگر گیلان شده اند.

لوگو نوشتاری
در این طراحی لوگو، نام برند به صورت نوشتاری طراحی شده و در اختیار برند قرار می گیرد، با این تفاوت که در این جا چیدمان کلمات مهم ترین نقش را در طراحی لوگو ایفا می کنند.

لوگو تصویری
در این طراحی لوگو، نماد پردازی نقش بسزایی دارد و مخاطب پس از اینکه با یک «لوگو تصویری» مواجه شد، می بایست آن را به دقت بررسی کند چرا که اهداف شرکت در طراحی لوگو مورد استفاده قرار گرفته است.

لوگو ترکیبی
پر چالش ترین طراحی مربوط به خلق «لوگو ترکیبی» می باشد. طراحان لوگو در این بخش می بایست از المان های مختلف نوشتار و تصویری در خلق نام برند استفاده کند تا به مفهوم واحدی دست پیدا کند.

طراحی انواع لوگو در رشت
در ادامه به بررسی انواع طراحی های لوگو پرداخته ایم تا به تصویری دقیق تر از آنچه که می خواهید برسید.
- لوگو تصویری: در طراحی این لوگو نماد پردازی نقش بسزایی دارد و مخاطب پس از اینکه با یک «لوگو تصویری» مواجه شد، می بایست آن را به دقت بررسی کند چراکه اهداف و شعار شرکت در طراحی لوگو یا آرم مورد استفاده قرار گرفته است. اغلب در طراحی «لوگو تصویری» پیچیدگی های گرافیکی لحاظ نمی شود بلکه می توان با استفاده از المان های ساده برگرفته از محیط، اجتماع و حتی دیرینه شناسی، به خلق «لوگو تصویری» اقدام نمود.
- لوگو نوشتاری: در طراحی این نوع لوگو، نام برند به صورت نوشتاری طراحی شده و در اختیار برند قرار می گیرد، با این تفاوت که در این جا چیدمان کلمات مهم ترین نقش را در طراحی لوگو ایفا می کنند. در واقع، خلاقیت اصلی ترین ویژگی در طراحی لوگو نوشتاری محسوب می شود و چنانچه این اقدام با رعایت اصول زیبا شناسی انجام شود، بهترین نتیجه ممکن را در پی خواهد داشت.
- لوگو ترکیبی: پر چالش ترین طراحی مربوط به خلق «لوگو ترکیبی» می باشد. طراحان لوگو در این بخش می بایست از المان های مختلف نوشتار و تصویری در خلق نام برند استفاده کند تا به مفهوم واحدی دست پیدا کند.
مراحل طراحی لوگو در شرکت نیلا
پروسه طراحی لوگو پیچیده و شامل بخش های فراوانی است که باید به دقت انجام و به آن توجه شود. مراحل طراحی لوگو در شرکت نیلا عبارتند از :
تحقیق و بررسی : در این مرحله اطلاعات مختلفی از شرکت و مشتریان آن جمع آوری و پردازش می شود تا به تصویر دقیقی از خدمات شرکت برسیم.
بررسی رقبا : پس از اطلاع از فعالیت شرکت و آنالیز دقیق مشتریان، نوبت به بررسی رقبای شرکت است. داشتن رقیب قدرتمند به نوعی یک مزیت مهم محسوب می شود چرا که می توان با آنالیز رقیب و نقاط ضعف و قدرتش، به تصویری جامع تر دست پیدا کرد و در طراحی لوگو کسب و کار از تکرار اشتباهات رقیب خودداری کرد.
طراحی اولیه : پس از بررسی رقبا، نوبت به ایده پردازی و طراحی اولیه می رسد. در این بخش تمام اطلاعاتی که در مراحل قبل از بررسی کسب و کار و رقبا به دست آمده، در طراحی نهایی لوگو رشت مورد استفاده قرار می گیرد تا تصویری منحصر به فرد از کسب و کار ترسیم شود.
انتخاب اتود طراحی : در این بخش طراحان لوگو با استفاده از قلم و کاغذ و ابزارهای مختلف طراحی، نسبت به خلق ایده های خودشان اقدام می کنند و این کار را بارها تکرار می کنند تا به تصویری دقیق و یکدست از لوگویی که در ذهن دارند دست پیدا کنند.
طراحی دیجیتال : پس از طراحی بر روی کاغذ و رسیدن به یک تصویر واحد و دقیق از لوگوی برند، زمان آن فرا رسیده که تصویر نهایی به نرم افزارهای طراحی دیجیتال منتقل شود و به بهترین شکل ممکن به صورت دیجیتالی طراحی شود تا در اختیار صاحب برند قرار بگیرد.


ویژگی یک لوگو خوب در شرکت نیلا

کادر مجرب شرکت نیلا در خصوص طراحی لوگو رشت بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه به بررسی ویژگی های مهم یک لوگو خوب اشاره کرده ایم که در شرکت نیلا توجه ویژه ای به آن می شود :
یک لوگو باید بتواند در عین سادگی، به راحتی در ذهن تمام مخاطبین و مشتریان ثبت شود.
در طراحی لوگو رشت باید این نکته لحاظ شود که در آینده و به اقتضای شرایط گوناگون بتوان تغییراتی در آن ایجاد کرد.
از دیگر ویژگی های یک لوگوی خوب طراحی ساده آن است به طوری که بتواند خدمات شرکت را به بارزترین و صادقانه ترین شکل ممکن به مخاطب انتقال دهد.
یک لوگوی مناسب می بایست در شرایط و مکان های مختلف به راحتی قابل استفاده باشد و در این خصوص محدودیتی نداشته باشد.
- ۱۳ بازديد Nila company
- ۰ ۰
- ۰ نظر