بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

اخبار وب و تکنولوژی

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین ضد آفتاب ایرانی

شاید شما به‌عنوان یک ایرانی در بین فهرستی از انواع مارک‌های کرم ضد آفتاب سرگردان هستید و واقعاً می‌خواهید بدانید که بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی کدام است؟ اگر در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید پاسخ این سؤال را پیدا خواهید کرد.

در ابتدا باید بدانیم که چرا باید بین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی، کرم‌های ضد آفتاب ایرانی را انتخاب کنیم. احتمالاً با توجه به تجربیات گذشته‌تان تصور می‌کنید که کرم‌های ضد آفتاب خارجی بهتر هستند، اما ما به شما می‌گوییم که این تصور غلط و اشتباه است چراکه مواد بهداشتی در هر اقلیم با توجه به آب‌وهوا و نوع ژنتیک افراد ساکن در آن اقلیم انتخاب و استفاده می‌شود. بر همین مبنا کرم ضد آفتاب ایرانی سازگاری بهتری باپوست شما به‌عنوان یک ایرانی خواهد داشت. پس بهتر است با توجه به نوع پوست خود بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی را انتخاب کنید و از این محصول استفاده کنید.

پرفروش ترین کرم ضد آفتاب ایرانی

در بین برندهای ایرانی بی‌شک برند لافارر، سی گل و پریم ازجمله برندهای پرفروش کرم ضد آفتاب ایرانی هستند که برای انواع پوست‌های خشک، چرب و مختلط در بازار موجود است. هر سه این برندها جز بهترین‌ کرم ضد آفتاب ایرانی هستند که شما می‌توانید با توجه به جنس و نوع پوستتان محصولات مخصوص آن‌ها را تهیه کنید. کیفیت این محصولات و قیمت مناسب آن‌ها باعث جلب‌توجه مصرف‌کنندگان و نشان دادن اقبال عمومی به آن‌ها شده است.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

 کرم های ضد آفتابی ایرانی

برای انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد که به‌طورکلی می‌توانیم آن‌ها را در سه دسته شیمیایی، فیزیکی و عملکردی تقسیم‌بندی کنیم. از ویژگی‌های شیمیایی می‌توان به اثربخشی، تحریک ناپذیری، پایداری و سازگاری با سایر لوازم‌آرایشی اشاره کرد. خواص فیزیکی مثل اندازه ذرات کرم ضد آفتاب، بدون بو بودن، مقاومت در برابر آب و ویسکوزیته کم برای افزایش سطح پوشش پوست است.

درنهایت خواص عملکردی کرم ضد آفتاب را خواهیم داشت که به میزان محافظت پوست شما در برابر طیف گسترده‌ای از اشعه‌ی UV اشاره می‌کند. جهت توضیح بیشتر اشعه UVA باعث پیر شدن زودتر پوست شما خواهد شد و اشعه UVB باعث سوختگی پوست می‌شود.

 این فاکتور معمولاً در کرم‌های ضد آفتاب با SPF نشان داده می‌شود. بهترین میزان SPF برای پوست SPF بین 20 تا 50 است. وجود این میزان SPF پوست شمارا در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت خواهد کرد.

علاوه بر توضیحاتی که در بالا داده شد، نوع پوست شما و انتخاب کرم ضد آفتاب متناسب با آن بسیار مهم است.

با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد، برندهای لافرر، سی گل، وچه، ژیناژن، پریم، درماتپیک ازجمله بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

 

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک

بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

افراد با پوست‌های خشک باید به دنبال ضد آفتابی باشند که حاوی مواد مرطوب‌کننده و آب‌رسان هستند. کرم‌های ضد آفتابی که در آن از موادی مثل هیالورونیک، گیلیسیرین، روغن جوجوبا، سرامیدها و آلوئه‌ورا استفاده‌شده است برای پوست‌های خشک مناسب است.

ازجمله بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی که مناسب پوست‌های خشک است می‌توان به کرم ضد آفتاب وچه مدل Ultra Protect اشاره کرد. این کرم باSPF50 پوست شمارا به‌خوبی در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت خواهد کرد و در عین حال به دلیل ترکیبات مناسب دارای اثر مرطوب‌کنندگی است که برای پوست‌های خشک، معمولی و حساس مناسب است. این محصول در دو نوع بدون رنگ و رنگی بارنگ‌های بژ روشن و طبیعی موجود است. ضد آفتاب‌های رنگی وچه برای زیرسازی آرایش بسیار مناسب هستند.

از دیگر برندهایی که کرم ضد آفتاب آن‌ها برای پوست‌های خشک مناسب است می‌توان به درمالیفت رنگی مناسب پوست‌های خشک و معمولی اشاره کرد. این کرم دارای SPF50  است که محافظت خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های نامناسب برای پوست ارائه خواهد داد. مقاومت بالا در برابر آب، افزایش چربی طبیعی پوست بدون بروز جوش و آکنه، افزایش طراوت و شادابی پوست از ویژگی‌های این کرم ضد آفتاب است.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

اکثر افرادی که در قبل از سن 30 سالگی دارای پوست‌های چربی هستند بعد از عبور از این سن، کم‌کم ویژگی پوستی آنها تغییر کرده و به پوست مختلط تبدیل خواهد شد. به این معنا که در نواحی پیشانی، بینی و چانه دارای پوست چرب و در ناحیه گونه دارای پوستی خشک هستند. انتخاب کرم ضد آفتاب برای این نوع پوست شاید با چالش‌هایی همراه باشد. کسانی که چنین پوستی دارند معمولا باید ضد آفتابی را انتخاب کنند که خاصیت آبرسانی بالایی دشاته باشد و در عین حال فاقد چربی باشد.

جهت معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط می‌توان به کرم ضد آفتاب و جوان کننده پریم اشاره کرد. این محصول برای انواع پوست خشک، چرب و مختلط مناسب است. چربی اضافه‌ای به پوست شما تحمیل نخواهد کرد و در عین حال آب‌رسانی قوی است.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب

افرادی که پوست چربی دارند به دنبال محصولات آرایشی بهداشتی هستند که چربی مازادی به پوست آنها وارد نکند. انتخاب نادرست محصولات بهداشتی از جمله کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب منجر به ایجاد جوش، آکنه و عوارضی از این قبیل خواهد شد.

در لیست کرم‌های ضد آفتاب ایرانی، محصولات مناسبی برای پوست‌های چرب وجود دارد که انتظارات مخطابین‌شان را به خوبی تامین می‌کنند. از جمله این محصولات می‌توان به کرم ضد آفتاب درمالیفت برای پوست‌های چرب اشاره کرد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر تعریق، مهار کننده آنزیم تولید سبوم و حداکثر میزان محافظت پوست در برابر اشعه UV با وجود SPF50  اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب ژیناژن مخصوص پوست‌های چرب از بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای این نوع پوست است. این کرم با حفظ رطوبت پوست از پیری زود هنگام پوست شما جلوگیری می‌کند. علاوه بر این خاصیت ضد لک این کرم از دیگر ویژگی‌های جذاب آن می‌باشد.

 

بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

داشتن پوستی صاف و بدون لک از خواسته‌های تمام افراد مخصوصا بانوان است. با این وجود قرار گرفتن در معرض آفتاب و اشعه ماورا بنفش تسریع در روند تولید ملانین در پوست و در نتیجه ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود. خبر خوب اینجاست که این لکه‌ها قابل درمان شدن هستند.

در برخی از کرم‌های ضد آفتاب با به کار گرفتن مواد درمانی در از بین رفتن این لکه‌ها به افراد کمک می‌کنند. کرم ضد آفتاب لافرر ضد لک در دو نوع بدون رنگ و رنگی در بازار برای این مقصود موجود است. این کرم در پیشگیری و رفع لک‌های پوستی تاثیرگذار است. رطوبت رسانی بالایی دارد . به کند کردن روند پیری پوست کمک می‌کند.

 

بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

همه افراد نظر و تاییدیه یک پزشک را برای یک محصول بهداشتی می‌پذیرند چرا که پزشکان نظری بی‌طرفانه برای قضاوت یک محصول ارائه می‌دهند. در این بخش به معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان خواهیم پرداخت.

اولویت این معرفی به محصول درماتپیک خواهد رسید. اکثر غریب به اتفاق پزشکان بر این نظر متفق‌القول هستند که کرم ضد آفتاب درماتپیک یک محصول داروخانه‌ای فوق‌العاده است که تمام ملزومات لازم برای کرم ضد آفتاب قوی را ارائه می‌کند. کرم ضد آفتاب درماتپیک برای انواع پوست‌ها و در دو نوع بدون رنگ و رنگی در بازار برای عموم در دسترس است.

یکی دیگر از کرم‌های ض آفتاب مرغوب که پزشکان آن را به عنوان یک محصول درمانی معرفی می‌کنند کرم ضد لک لافارر است. این کرم ضد آفتاب برای بسیار از افراد که در پی درمان لکه‌های پوستی خود بودند جوابگو بوده است.

 

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.