کانسیلر

اخبار وب و تکنولوژی

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

کانسیلر

کانسیلر چیست؟ چگونه از کانسیلر استفاده کنید

 
کانسیلر چیست

شما برای پوشانیدن عیب های پوست صورت خود نیاز به امتحان کردن راه های گوناگون ندارید، با استفاده از کانسیلر می‌توانید تمامی لکه ها و جای جوش و زخم صورت خود را محو کنید. کانسیلرها مواد آرایشی هستند که برای پاک کردن لکه و بهبود رنگ صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.کانسیلر ها همانند کرم پودر ها و دیگر کرم های صورت برای پنهان کردن جای لکه ها کاربرد دارند با این تفاوت که از کرم ها غلیظ تر هستند در ادامه به معرفی انواع کانسیلر و بهترین کانسیلر های ایرانی می‌پردازیم.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر یک محصول آرایشی است که امروزه برای اصلاح رنگ پوست و همچنین پاک کردن لکه های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانسیلر ها برای پاک کردن لکه های دور چشم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه انواع مختلفی از کانسیلرها در بازار موجود است که فرمولاسیون های متفاوتی دارند. برخی به شکل مایع هستند، در حالی که برخی دیگر به صورت غلیظ تر هستند. هر مدل از کانسیلر خاصیت و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که انواع مشکلات پوستی را برطرف می‌کنند.

بنابراین اگر پوست خشک یا پوست چرب داشته باشید، یک کانسیلر وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای پوست خود استفاده کنید و شاهد تاثیرات مثبت آن روی پوست خود باشید.استفاده از کانسیلر بسیار ساده است؛ به سادگی آن را مستقیماً روی مناطقی که مد نظرتان است با انگشتان یا برس مخصوص آن بمالید.

برای این که بهترین کیفیت را شاهد باشید بهتر است که کانسیلر را به طور دقیق روی پوست خود بمالید و آن را در مناطق زیادی گسترش دهید تا به صورت یک دست روی پوست شما پخش شود. نکته قابل توجه این است که انتخاب سایه مناسب کانسیلر می‌تواند باعث ایجاد تفاوت های ظاهری زیبایی در چهره شما شود. انتخاب سایه یک یا دو درجه روشن تر از کرم پودر می‌تواند به روشن شدن نواحی زیر چشم و برجسته کردن و افزایش زیبایی صورت شما کمک کند.

انواع مختلف کانسیلر

وقتی صحبت از کانسیلر می‌شود، انواع مختلفی در بازار وجود دارد که هرکدام برای نیاز های متفاوتی ساخته شده اند. هر نوع دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود است که به شما امکان می‌دهد که بهترین مدلی که با پوست شما سازگار است را انتخاب کنید. یکی از انواع رایج کانسیلر، کانسیلر مایع است. این نوع معمولاً در یک لوله کوچک با یک اپلیکاتور عصایی یا در یک لوله فشار وارد می‌شود. کانسیلرهای مایع دارای قوام نازک تری هستند که باعث می‌شود به راحتی با پوست ترکیب شوند تا سطح صاف و یک دستی را در سطح پوست خود داشته باشید.

یکی دیگر از گزینه های محبوب کانسیلر استیک است. اینها به شکل جامد هستند و اغلب در لوله های پیچشی بسته بندی می‌شوند. کانسیلرهای استیک پوشش غلیظ تری را نسبت به مدل مایع که قوام کمتری دارند ارائه می‌دهند و به راحتی می‌توان آنها را مستقیماً روی نواحی خاصی که نیاز به توجه بیشتری دارند مانند آکنه یا نواحی قرمز صورت استفاده کرد.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند پوست آن ها طبیعی تر جلوه کند، کانسیلرهای کرمی وجود دارند که اینها معمولاً در شیشه های کوچک هستند و قوام بیشتری نسبت به کانسیلرهای مایع یا استیک دارند. علاوه بر این انواع اساسی، کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ پوست نیز وجود دارند که به طور خاص برای رفع برخی از نگرانی های پوستی طراحی شده اند. کانسیلرهای سبز رنگ نواحی قرمز صورت را بهبود می‌بخشند.

مزایا و معایب استفاده از کانسیلر

استفاده از کانسیلر می‌تواند یک تغییر در روتین آرایش شما باشد و به ایجاد یک چهره بی عیب و نقص کمک کند. با این حال، مانند هر محصول زیبایی، مزایا و معایبی وجود دارد که باید قبل از استفاده کردن از کانسیلر به آن ها توجه کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کانسیلر این است که می‌تواند صورت شما را با برجسته کردن نواحی خاص صورت روشن کند. با استفاده از سایه روشن تری از کانسیلر بر روی بینی و استخوان گونه؛ می‌توانید صورت درخشانی داشته باشید.کانسیلر ها برای پوست های چرب و خشک ساخته شده اند و شما با توجه به نوع پوستی که دارید می‌توانید کانسیلر مورد نیاز خود را استفاده کنید.

استفاده بیش از حد از کانسیلر موجب عدم یک نواختی کانسیلر استفاده شده روی پوست صورت می‌شود که ظاهر زیبایی را ایجاد نمی‌کند. برای استفاده از کانسیلر باید مقدار مناسبی را انتخاب و مصرف کنید تا به صورت کامل روی پوست شما پخش و جذب شود.

توصیه آرایشی

نحوه استفاده از کانسیلر

در مورد استفاده از کانسیلر، چند مرحله کلیدی وجود دارد که باید برای استفاده ی درست و اصولی به آن ها توجه کنید. ابتدا باید پوست شما تمیز و مرطوب باشد، انجام این کار باعث می‌شود که کانسیلر به صورت یکنواخت روی پوست شما پخش شود. در مرحله بعد، رنگ مناسب کانسیلر را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. مهم است که رنگ را تا حد ممکن با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد تا در زمان استفاده از کانسیلر روی پوست شما رد آن باقی نماند.

برای این که از کانسیلر برای دور چشم خود به صورت صحیحی استفاده کنید باید مقدار مناسبی از کانسیلر را برداشته و به صورت دورانی دور چشم خود بمالید و ماساژ دهید؛ با انجام این کار کانسیلر به صورت صحیحی جذب شده و لکه های دور چشم شما محو خواهد شد.شما می‌توانید بهترین برند کانسیلر دور چشم را از سایت داروچه تهیه کنید این کانسیلر ها همگی از بهترین کیفیت برخوردار هستند و مطابق با نیاز های شما ساخته شده اند.

از چه برند هایی از کانسیلر استفاده کنیم؟

برای خرید کانسیلر برند های مختلفی وجود دارند که در فروشگاه ها و سایت ها وجود دارند اما شما باید در ابتدا بهترین برند کانسیلر های ایرانی و خارجی را بشناسید. شما برای این که کانسیلر خوب و قیمت مناسب ایرانی را خریداری کنید باید به یک سایت یا فروشگاه مطمئن مراجعه کنید.

سایت داروچه یکی از بهترین سایت های اینترنتی برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهترین کانسیلر ایرانی است.شما می‌توانید در سایت داروچه بهترین کانسیلر برای پوست معمولی و بهترین کانسیلر برای پوست چرب را خریداری کنید.شما می‌توانید بهترین برند کانسیلر دور چشم مانند برند کانسیلر پریم و کانسیلر قلمی دور چشم اینلی را به سادگی خریداری کنید. این دو مدل از کانسیلر های پرطرفدار به شمار می‌روند و از کیفیت بالایی بر خوردار هستند.

سخن پایانی

کانسیلر جز مهمی از وسایل آرایشی است که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ خواص مفیدی که برای پوست دارند موجب شده است که استفاده روزانه از این مواد باعث آسیب های پوستی نشود و با مواد سازنده ی خود باعث تقویت پوست و همچنین بهبود لکه ها و چروک های پوستی شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.