وب پرداز - مجله تخصصی وب

اخبار وب و تکنولوژی

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

طراحی وب در لاهیجان

lazy

طراحی سایت به رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین بسیار کمک می‌کند. امروزه همه مشاغل برای فروش و معرفی محصولات خود به دنیای مجازی روی آورده‌اند. داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند مخاطبان را جذب کند و افزایش درآمد را برایتان به دنبال داشته باشد. از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال سفارش طراحی سایت هستند و در این رابطه اطلاعات زیادی ندارند. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با توجه به نکات مهم بتوانید سفارش طراحی سایت در لاهیجان را آگاهانه انجام دهید.

بهترین طراحی سایت در لاهیجان

راه‌اندازی سایت از مهم‌ترین نیازهای کسب و کارهای آنلاین برای ارتباط با مخاطبان است. طراحی سایت انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع کسب و کار متفاوت هستند و عبارت‌اند از:

۱. سایت استاتیک

این سایت معمولاً برای شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی می‌شود و نیازی به تغییر در صفحات و قالب وب‌سایت ندارد. امکان تغییر در صفحات این سایت وجود دارد که ملزم به صرف زمان برای کدنویسی است.

۲. سایت داینامیک

این سایت برخلاف سایت استاتیک محدودیت‌های قبل را ندارد و می‌توانید به راحتی هر گونه تغییر را در آن اعمال کنید. طراحی سایت داینامیک کاملاً حرفه‌ای و تخصصی بوده و باید آن را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید.

۳. پورتال

به وب‌سایتی گفته می‌شود که از چند سایت داینامیک تشکیل شده و اطلاعات و منابع کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال وب‌سایت‌های دانشگاه‌ها، مراکز دولتی، سازمان‌ها و خبرگزاری‌ها از نوع پورتال هستند.

۴. سایت فروشگاهی

کسب و کارهای آنلاین برای رقابت با رقبای خود نیازمند به طراحی سایت فروشگاهی هستند. از این طریق می‌توانید برندسازی کنید و مخاطبان هدف خود را جذب نمایید.

۵. سایت شرکتی

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای معرفی خدمات و نمونه کارهای خود می‌توانند به طراحی سایت شرکتی روی آورند. راه‌اندازی سایت از مهم‌ترین مزایای رقابتی برای شرکت‌ها به شمار می‌رود.

 

شرکت طراحی سایت در لاهیجان

فروشندگان از طریق فروش اینترنتی با مشتریان ارتباط مستقیمی ندارند و از طریق سایت خود آنها را جذب می‌کنند؛ بنابراین ظاهر و گرافیک سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. برای آن که جذب مخاطبان را به حداکثر برسانید باید بهترین شرکت طراحی سایت در لاهیجان را انتخاب کنید. چنین شرکتی باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

· تخصص کافی

مهارت تیم برنامه‌نویسی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید از اعضای تیم شرکت شناخت کافی به دست آورید. وب‌سایت شرکت موردنظر را بررسی کنید. از طریق گواهینامه‌ها، مجوز فعالیت، میزان رضایت مشتریان و محبوبیت برند تجاری پی به اعتبار آن خواهید برد.

· نمونه کارهای حرفه‌ای

شرکت طراحی سایت نمونه کارهای خود را درج می‌کند که شما می‌توانید از طریق آنها به کیفیت کار پی ببرید. نمونه کارها باید کاربرپسند باشند و مهارت تیم برنامه‌نویسی را نشان می‌دهند.

· پشتیبانی مناسب

از ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت خوب ارائه پشتیبانی از ابتدای کار تا پس از تحویل سایت است. پس از تحویل سایت ممکن است با سؤالاتی روبرو شوید و برای گرفتن جواب نیاز به پشتیبانی داشته باشید.

· هزینه

فاکتورهای مختلفی به‌خصوص در ارائه خدمات در قیمت طراحی سایت مؤثر هستند. با این حال یک شرکت خوب، طراحی سایت را با بهترین کیفیت و هزینه مقرون‌به‌صرفه انجام می‌دهد. شما می‌توانید از طریق تماس با مشاوران مجموعه از هزینه خدمات مطلع شوید.

حتما بخوانید: بهترین طراحی سایت رشت

قیمت طراحی سایت در لاهیجان

بهترین شرکت طراحی سایت در رشت و گیلان - نیلا

هزینه و قیمت طراحی سایت با توجه به تعداد خدمات، استفاده از امکانات خاص، زمان اجرای پروژه و نیازهای مشتری تعیین می‌شود. در این بین سایت‌هایی که به‌صورت اختصاصی طراحی می‌شوند به‌خاطر تغییرات و پشتیبانی‌ها قیمت بالاتری دارند.

برای هزینه‌های اجرا، توسعه و پشتیبانی طراحی سایت نمی‌توان قیمت دقیقی اعلام کرد و ممکن است در طول اجرای پروژه تغییراتی از سوی مشتری اعلام شود که مشمول هزینه هستند. آژانس تبلیغاتی نیلا با قیمتی مناسب خدمات خود را به مشتریان عزیز در لاهیجان ارائه می‌دهد.

نکات مهم هنگام سفارش طراحی سایت

داشتن سایت برای کسب و کارها امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. از این رو قبل از سفارش طراحی سایت باید به نکات زیر توجه کنید:

نوع سایت

سایت انواع مختلفی دارد که به مهم‌ترین آنها اشاره شد. قبل از سفارش طراحی سایت باید متناسب با کسب و کارتان نوع آن را انتخاب کنید. سپس متخصصین ما با بررسی نیازها و سبک بیزینس شما بهترین سایت را پیشنهاد می‌دهند.

شناسایی مشتریان

قبل سفارش طراحی سایت باید مشتریان خود را بشناسید و با توجه به آن دسته‌بندی و ظاهر سایت تعیین شود. به‌عنوان مثال وب سایت‌های ساده و رسمی برای فروشندگان پوشاک مناسب نیستند.

قیمت‌گذاری

یکی از مهم‌ترین نکات در سفارش طراحی سایت قیمت‌گذاری است که با توجه به ویژگی‌ها و امکانات سایت و مدت زمان اجرای پروژه تعیین می‌شود. همیشه کیفیت بالا ملزم به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست و می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت سایت دلخواه خود را به دست آورید.

عقد قرارداد

در قرارداد خواسته‌های مشتری و وظایف طراحان قید می‌شود و به‌صورت کتبی به امضای هر دو طرف می‌رسد. طراحان و متخصصین نیلا طبق بندهای قرارداد وظایف خود را به‌صورت کامل اجرا می‌کنند.

پشتیبانی فنی

قبل از عقد قرارداد می‌توانید نیازهای خود را در رابطه با پشتیبانی مطرح کنید. ممکن است پس از طراحی سایت نیاز به تغییراتی داشته باشید یا اتفاقاتی رخ دهد که رفع آنها در توان شما نیست. همچنین می‌توانید از طریق پشتیبانی برای دریافت سایر خدمات مانند سئو سایت، مدیریت محتوا، اینفوگرافی تصاویر و سایر موارد اقدام کنید.

درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا

شرکت تبلیغاتی در رشت

آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا در زمینه‌های مختلف به‌خصوص طراحی سایت به‌صورت خلاقانه و تخصصی کمک می‌کند تا در کسب و کار اینترنتی خود رشد کنید. این مجموعه با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۹۰ دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده و توانسته همواره رضایت مشتریان را جلب کند. همکاری با برندهای معتبر توسط نیلا از افتخاراتی است که این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت از خدمات مجموعه استفاده کنید. متخصصین و پشتیبانان نیلا از ابتدای کار شما را همراهی خواهند کرد تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

خدمات و مزایای طراحی سایت با نیلا

مجموعه کاملی از خدمات تبلیغاتی و بازاریابی شامل طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، بازاریابی دیجیتال، طراحی لوگو، پشتیبانی سایت، موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا ارائه می‌شوند. تیم حرفه‌ای طراحی سایت نیلا به منظور موفقیت روزافزون شما در کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در لاهیجان از به‌روزترین متد و ایده‌های خلاقانه استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت طراحی سایت با نیلا توسعه آنلاین و بازاریابی دیجیتال است. در این صورت می‌توانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و موفق به دریافت مشتریان بالقوه شوید. نیلا کمک می‌کند تا با هزینه مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالا سایت خود را راه‌اندازی کنید و نیازی به پرداخت هزینه اجاره مغازه و ادارات، حمل‌ونقل، چاپ و بسته‌بندی، تبلیغات شهری نیروی کار، انبارداری و… نداشته باشید.

 

 
 

کانسیلر

کانسیلر چیست؟ چگونه از کانسیلر استفاده کنید

 
کانسیلر چیست

شما برای پوشانیدن عیب های پوست صورت خود نیاز به امتحان کردن راه های گوناگون ندارید، با استفاده از کانسیلر می‌توانید تمامی لکه ها و جای جوش و زخم صورت خود را محو کنید. کانسیلرها مواد آرایشی هستند که برای پاک کردن لکه و بهبود رنگ صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.کانسیلر ها همانند کرم پودر ها و دیگر کرم های صورت برای پنهان کردن جای لکه ها کاربرد دارند با این تفاوت که از کرم ها غلیظ تر هستند در ادامه به معرفی انواع کانسیلر و بهترین کانسیلر های ایرانی می‌پردازیم.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر یک محصول آرایشی است که امروزه برای اصلاح رنگ پوست و همچنین پاک کردن لکه های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانسیلر ها برای پاک کردن لکه های دور چشم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه انواع مختلفی از کانسیلرها در بازار موجود است که فرمولاسیون های متفاوتی دارند. برخی به شکل مایع هستند، در حالی که برخی دیگر به صورت غلیظ تر هستند. هر مدل از کانسیلر خاصیت و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که انواع مشکلات پوستی را برطرف می‌کنند.

بنابراین اگر پوست خشک یا پوست چرب داشته باشید، یک کانسیلر وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای پوست خود استفاده کنید و شاهد تاثیرات مثبت آن روی پوست خود باشید.استفاده از کانسیلر بسیار ساده است؛ به سادگی آن را مستقیماً روی مناطقی که مد نظرتان است با انگشتان یا برس مخصوص آن بمالید.

برای این که بهترین کیفیت را شاهد باشید بهتر است که کانسیلر را به طور دقیق روی پوست خود بمالید و آن را در مناطق زیادی گسترش دهید تا به صورت یک دست روی پوست شما پخش شود. نکته قابل توجه این است که انتخاب سایه مناسب کانسیلر می‌تواند باعث ایجاد تفاوت های ظاهری زیبایی در چهره شما شود. انتخاب سایه یک یا دو درجه روشن تر از کرم پودر می‌تواند به روشن شدن نواحی زیر چشم و برجسته کردن و افزایش زیبایی صورت شما کمک کند.

انواع مختلف کانسیلر

وقتی صحبت از کانسیلر می‌شود، انواع مختلفی در بازار وجود دارد که هرکدام برای نیاز های متفاوتی ساخته شده اند. هر نوع دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود است که به شما امکان می‌دهد که بهترین مدلی که با پوست شما سازگار است را انتخاب کنید. یکی از انواع رایج کانسیلر، کانسیلر مایع است. این نوع معمولاً در یک لوله کوچک با یک اپلیکاتور عصایی یا در یک لوله فشار وارد می‌شود. کانسیلرهای مایع دارای قوام نازک تری هستند که باعث می‌شود به راحتی با پوست ترکیب شوند تا سطح صاف و یک دستی را در سطح پوست خود داشته باشید.

یکی دیگر از گزینه های محبوب کانسیلر استیک است. اینها به شکل جامد هستند و اغلب در لوله های پیچشی بسته بندی می‌شوند. کانسیلرهای استیک پوشش غلیظ تری را نسبت به مدل مایع که قوام کمتری دارند ارائه می‌دهند و به راحتی می‌توان آنها را مستقیماً روی نواحی خاصی که نیاز به توجه بیشتری دارند مانند آکنه یا نواحی قرمز صورت استفاده کرد.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند پوست آن ها طبیعی تر جلوه کند، کانسیلرهای کرمی وجود دارند که اینها معمولاً در شیشه های کوچک هستند و قوام بیشتری نسبت به کانسیلرهای مایع یا استیک دارند. علاوه بر این انواع اساسی، کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ پوست نیز وجود دارند که به طور خاص برای رفع برخی از نگرانی های پوستی طراحی شده اند. کانسیلرهای سبز رنگ نواحی قرمز صورت را بهبود می‌بخشند.

مزایا و معایب استفاده از کانسیلر

استفاده از کانسیلر می‌تواند یک تغییر در روتین آرایش شما باشد و به ایجاد یک چهره بی عیب و نقص کمک کند. با این حال، مانند هر محصول زیبایی، مزایا و معایبی وجود دارد که باید قبل از استفاده کردن از کانسیلر به آن ها توجه کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کانسیلر این است که می‌تواند صورت شما را با برجسته کردن نواحی خاص صورت روشن کند. با استفاده از سایه روشن تری از کانسیلر بر روی بینی و استخوان گونه؛ می‌توانید صورت درخشانی داشته باشید.کانسیلر ها برای پوست های چرب و خشک ساخته شده اند و شما با توجه به نوع پوستی که دارید می‌توانید کانسیلر مورد نیاز خود را استفاده کنید.

استفاده بیش از حد از کانسیلر موجب عدم یک نواختی کانسیلر استفاده شده روی پوست صورت می‌شود که ظاهر زیبایی را ایجاد نمی‌کند. برای استفاده از کانسیلر باید مقدار مناسبی را انتخاب و مصرف کنید تا به صورت کامل روی پوست شما پخش و جذب شود.

توصیه آرایشی

نحوه استفاده از کانسیلر

در مورد استفاده از کانسیلر، چند مرحله کلیدی وجود دارد که باید برای استفاده ی درست و اصولی به آن ها توجه کنید. ابتدا باید پوست شما تمیز و مرطوب باشد، انجام این کار باعث می‌شود که کانسیلر به صورت یکنواخت روی پوست شما پخش شود. در مرحله بعد، رنگ مناسب کانسیلر را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. مهم است که رنگ را تا حد ممکن با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد تا در زمان استفاده از کانسیلر روی پوست شما رد آن باقی نماند.

برای این که از کانسیلر برای دور چشم خود به صورت صحیحی استفاده کنید باید مقدار مناسبی از کانسیلر را برداشته و به صورت دورانی دور چشم خود بمالید و ماساژ دهید؛ با انجام این کار کانسیلر به صورت صحیحی جذب شده و لکه های دور چشم شما محو خواهد شد.شما می‌توانید بهترین برند کانسیلر دور چشم را از سایت داروچه تهیه کنید این کانسیلر ها همگی از بهترین کیفیت برخوردار هستند و مطابق با نیاز های شما ساخته شده اند.

از چه برند هایی از کانسیلر استفاده کنیم؟

برای خرید کانسیلر برند های مختلفی وجود دارند که در فروشگاه ها و سایت ها وجود دارند اما شما باید در ابتدا بهترین برند کانسیلر های ایرانی و خارجی را بشناسید. شما برای این که کانسیلر خوب و قیمت مناسب ایرانی را خریداری کنید باید به یک سایت یا فروشگاه مطمئن مراجعه کنید.

سایت داروچه یکی از بهترین سایت های اینترنتی برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهترین کانسیلر ایرانی است.شما می‌توانید در سایت داروچه بهترین کانسیلر برای پوست معمولی و بهترین کانسیلر برای پوست چرب را خریداری کنید.شما می‌توانید بهترین برند کانسیلر دور چشم مانند برند کانسیلر پریم و کانسیلر قلمی دور چشم اینلی را به سادگی خریداری کنید. این دو مدل از کانسیلر های پرطرفدار به شمار می‌روند و از کیفیت بالایی بر خوردار هستند.

سخن پایانی

کانسیلر جز مهمی از وسایل آرایشی است که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ خواص مفیدی که برای پوست دارند موجب شده است که استفاده روزانه از این مواد باعث آسیب های پوستی نشود و با مواد سازنده ی خود باعث تقویت پوست و همچنین بهبود لکه ها و چروک های پوستی شوند.

برترین شرکت طراحی لوگو رشت

در خصوص طراحی لوگو بیشتر بدانید

طراحی لوگو در رشت

آژانس تبلیغاتی نیلا یکی از با سابقه ترین شرکت های طراحی لوگو در رشت است. شرکت نیلا دارای ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی لوگو و طراحی آرم در رشت می باشد. این مجموعه با تکیه بر خلاقیت طراحان هنرمند خود و دانش آکادمیک روز دنیا طراحی لوگو و طراحی آرم شما را با رعایت اصول صحیح انجام میدهد. نیلا با شناخت نوع حرفه و کسب و کار شما به خلق لوگو و آرم و شعار تبلیغاتی متناسب برای هر کسب کار می پردازد.

لوگو یا همان تصویر محصول، نخستین تصویری است که مشتری در مواجه با یک برند در ذهن ثبت می کند. از این رو، طراحی اصولی و صحیح لوگو تاثیر بسزایی در ماندگاری برند بر جای می گذارد و می تواند به رونق انواع و اقسام کسب و کار منجر شود.

طراحی اصولی یک لوگو باعث می شود که نام برند شما به راحتی در میان رقبای شما شناخته شود و ذهنیت مشتریان را به سمت محصولات و بررسی خدمات شما سوق دهد.

طراحی لوگو در رشت
دلایل انتخاب نیلا برای طراحی لوگو

هدف از طراحی لوگو چیست؟

یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری، طراحی لوگو برای محصول خود می باشد. لوگو یا همان تصویر محصول، نخستین تصویری است که مشتری در مواجه با یک برند در ذهن ثبت می کند. از این رو، طراحی اصولی و صحیح لوگو تاثیر بسزایی در ماندگاری برند بر جای می گذارد و می تواند به رونق انواع و اقسام کسب و کار منجر شود.

طراحی اصولی یک لوگو باعث می شود که نام برند شما به راحتی در میان رقبای شما شناخته شود و ذهنیت مشتریان را به سمت محصولات و بررسی خدمات شما سوق دهد. طراحی لوگو در شهر رشت نیز سابقه ای طولانی دارد و بخشی از بهترین طراحان لوگو در گیلان در طول تاریخ موفق به خلق با کیفیت ترین لوگوها در رشت و شهرهای دیگر گیلان شده اند.

text

لوگو نوشتاری

در این طراحی لوگو، نام برند به صورت نوشتاری طراحی شده و در اختیار برند قرار می گیرد، با این تفاوت که در این جا چیدمان کلمات مهم ترین نقش را در طراحی لوگو ایفا می کنند.

logo-design

لوگو تصویری

در این طراحی لوگو، نماد پردازی نقش بسزایی دارد و مخاطب پس از اینکه با یک «لوگو تصویری» مواجه شد، می بایست آن را به دقت بررسی کند چرا که اهداف شرکت در طراحی لوگو مورد استفاده قرار گرفته است.

logo-design

لوگو ترکیبی

پر چالش ترین طراحی مربوط به خلق «لوگو ترکیبی» می باشد. طراحان لوگو در این بخش می بایست از المان های مختلف نوشتار و تصویری در خلق نام برند استفاده کند تا به مفهوم واحدی دست پیدا کند.

طراحی لوگو در رشت
نکات مهم در خصوص

طراحی انواع لوگو در رشت

در ادامه به بررسی انواع طراحی های لوگو پرداخته ایم تا به تصویری دقیق تر از آنچه که می خواهید برسید.

  • لوگو تصویری: در طراحی این لوگو نماد پردازی نقش بسزایی دارد و مخاطب پس از اینکه با یک «لوگو تصویری» مواجه شد، می بایست آن را به دقت بررسی کند چراکه اهداف و شعار شرکت در طراحی لوگو یا آرم مورد استفاده قرار گرفته است. اغلب در طراحی «لوگو تصویری» پیچیدگی های گرافیکی لحاظ نمی شود بلکه می توان با استفاده از المان های ساده برگرفته از محیط، اجتماع و حتی دیرینه شناسی، به خلق «لوگو تصویری» اقدام نمود.
  • لوگو نوشتاری: در طراحی این نوع لوگو، نام برند به صورت نوشتاری طراحی شده و در اختیار برند قرار می گیرد، با این تفاوت که در این جا چیدمان کلمات مهم ترین نقش را در طراحی لوگو ایفا می کنند. در واقع، خلاقیت اصلی ترین ویژگی در طراحی لوگو نوشتاری محسوب می شود و چنانچه این اقدام با رعایت اصول زیبا شناسی انجام شود، بهترین نتیجه ممکن را در پی خواهد داشت.
  • لوگو ترکیبی: پر چالش ترین طراحی مربوط به خلق «لوگو ترکیبی» می باشد. طراحان لوگو در این بخش می بایست از المان های مختلف نوشتار و تصویری در خلق نام برند استفاده کند تا به مفهوم واحدی دست پیدا کند.
گام به گام همراه شما هستیم

مراحل طراحی لوگو در شرکت نیلا

پروسه طراحی لوگو پیچیده و شامل بخش های فراوانی است که باید به دقت انجام و به آن توجه شود. مراحل طراحی لوگو در شرکت نیلا عبارتند از :

  • Tick Square 1تحقیق و بررسی : در این مرحله اطلاعات مختلفی از شرکت و مشتریان آن جمع آوری و پردازش می شود تا به تصویر دقیقی از خدمات شرکت برسیم.
  • Tick Square 1بررسی رقبا : پس از اطلاع از فعالیت شرکت و آنالیز دقیق مشتریان، نوبت به بررسی رقبای شرکت است. داشتن رقیب قدرتمند به نوعی یک مزیت مهم محسوب می شود چرا که می توان با آنالیز رقیب و نقاط ضعف و قدرتش، به تصویری جامع تر دست پیدا کرد و در طراحی لوگو کسب و کار از تکرار اشتباهات رقیب خودداری کرد.
  • Tick Square 1طراحی اولیه : پس از بررسی رقبا، نوبت به ایده پردازی و طراحی اولیه می رسد. در این بخش تمام اطلاعاتی که در مراحل قبل از بررسی کسب و کار و رقبا به دست آمده، در طراحی نهایی لوگو رشت مورد استفاده قرار می گیرد تا تصویری منحصر به فرد از کسب و کار ترسیم شود.
  • Tick Square 1انتخاب اتود طراحی : در این بخش طراحان لوگو با استفاده از قلم و کاغذ و ابزارهای مختلف طراحی، نسبت به خلق ایده های خودشان اقدام می کنند و این کار را بارها تکرار می کنند تا به تصویری دقیق و یکدست از لوگویی که در ذهن دارند دست پیدا کنند.
  • Tick Square 1طراحی دیجیتال : پس از طراحی بر روی کاغذ و رسیدن به یک تصویر واحد و دقیق از لوگوی برند، زمان آن فرا رسیده که تصویر نهایی به نرم افزارهای طراحی دیجیتال منتقل شود و به بهترین شکل ممکن به صورت دیجیتالی طراحی شود تا در اختیار صاحب برند قرار بگیرد.
lazy
lazy
خلاقیت ، تجربه

ویژگی یک لوگو خوب در شرکت نیلا

lazy

کادر مجرب شرکت نیلا در خصوص طراحی لوگو رشت بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه به بررسی ویژگی های مهم یک لوگو خوب اشاره کرده ایم که در شرکت نیلا توجه ویژه ای به آن می شود :

  • Tick Square 1یک لوگو باید بتواند در عین سادگی، به راحتی در ذهن تمام مخاطبین و مشتریان ثبت شود.
  • Tick Square 1در طراحی لوگو رشت باید این نکته لحاظ شود که در آینده و به اقتضای شرایط گوناگون بتوان تغییراتی در آن ایجاد کرد.
  • Tick Square 1از دیگر ویژگی های یک لوگوی خوب طراحی ساده آن است به طوری که بتواند خدمات شرکت را به بارزترین و صادقانه ترین شکل ممکن به مخاطب انتقال دهد.
  • Tick Square 1یک لوگوی مناسب می بایست در شرایط و مکان های مختلف به راحتی قابل استفاده باشد و در این خصوص محدودیتی نداشته باشد.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین ضد آفتاب ایرانی

شاید شما به‌عنوان یک ایرانی در بین فهرستی از انواع مارک‌های کرم ضد آفتاب سرگردان هستید و واقعاً می‌خواهید بدانید که بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی کدام است؟ اگر در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید پاسخ این سؤال را پیدا خواهید کرد.

در ابتدا باید بدانیم که چرا باید بین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی، کرم‌های ضد آفتاب ایرانی را انتخاب کنیم. احتمالاً با توجه به تجربیات گذشته‌تان تصور می‌کنید که کرم‌های ضد آفتاب خارجی بهتر هستند، اما ما به شما می‌گوییم که این تصور غلط و اشتباه است چراکه مواد بهداشتی در هر اقلیم با توجه به آب‌وهوا و نوع ژنتیک افراد ساکن در آن اقلیم انتخاب و استفاده می‌شود. بر همین مبنا کرم ضد آفتاب ایرانی سازگاری بهتری باپوست شما به‌عنوان یک ایرانی خواهد داشت. پس بهتر است با توجه به نوع پوست خود بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی را انتخاب کنید و از این محصول استفاده کنید.

پرفروش ترین کرم ضد آفتاب ایرانی

در بین برندهای ایرانی بی‌شک برند لافارر، سی گل و پریم ازجمله برندهای پرفروش کرم ضد آفتاب ایرانی هستند که برای انواع پوست‌های خشک، چرب و مختلط در بازار موجود است. هر سه این برندها جز بهترین‌ کرم ضد آفتاب ایرانی هستند که شما می‌توانید با توجه به جنس و نوع پوستتان محصولات مخصوص آن‌ها را تهیه کنید. کیفیت این محصولات و قیمت مناسب آن‌ها باعث جلب‌توجه مصرف‌کنندگان و نشان دادن اقبال عمومی به آن‌ها شده است.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

 کرم های ضد آفتابی ایرانی

برای انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد که به‌طورکلی می‌توانیم آن‌ها را در سه دسته شیمیایی، فیزیکی و عملکردی تقسیم‌بندی کنیم. از ویژگی‌های شیمیایی می‌توان به اثربخشی، تحریک ناپذیری، پایداری و سازگاری با سایر لوازم‌آرایشی اشاره کرد. خواص فیزیکی مثل اندازه ذرات کرم ضد آفتاب، بدون بو بودن، مقاومت در برابر آب و ویسکوزیته کم برای افزایش سطح پوشش پوست است.

درنهایت خواص عملکردی کرم ضد آفتاب را خواهیم داشت که به میزان محافظت پوست شما در برابر طیف گسترده‌ای از اشعه‌ی UV اشاره می‌کند. جهت توضیح بیشتر اشعه UVA باعث پیر شدن زودتر پوست شما خواهد شد و اشعه UVB باعث سوختگی پوست می‌شود.

 این فاکتور معمولاً در کرم‌های ضد آفتاب با SPF نشان داده می‌شود. بهترین میزان SPF برای پوست SPF بین 20 تا 50 است. وجود این میزان SPF پوست شمارا در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت خواهد کرد.

علاوه بر توضیحاتی که در بالا داده شد، نوع پوست شما و انتخاب کرم ضد آفتاب متناسب با آن بسیار مهم است.

با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد، برندهای لافرر، سی گل، وچه، ژیناژن، پریم، درماتپیک ازجمله بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

 

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک

بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

افراد با پوست‌های خشک باید به دنبال ضد آفتابی باشند که حاوی مواد مرطوب‌کننده و آب‌رسان هستند. کرم‌های ضد آفتابی که در آن از موادی مثل هیالورونیک، گیلیسیرین، روغن جوجوبا، سرامیدها و آلوئه‌ورا استفاده‌شده است برای پوست‌های خشک مناسب است.

ازجمله بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی که مناسب پوست‌های خشک است می‌توان به کرم ضد آفتاب وچه مدل Ultra Protect اشاره کرد. این کرم باSPF50 پوست شمارا به‌خوبی در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت خواهد کرد و در عین حال به دلیل ترکیبات مناسب دارای اثر مرطوب‌کنندگی است که برای پوست‌های خشک، معمولی و حساس مناسب است. این محصول در دو نوع بدون رنگ و رنگی بارنگ‌های بژ روشن و طبیعی موجود است. ضد آفتاب‌های رنگی وچه برای زیرسازی آرایش بسیار مناسب هستند.

از دیگر برندهایی که کرم ضد آفتاب آن‌ها برای پوست‌های خشک مناسب است می‌توان به درمالیفت رنگی مناسب پوست‌های خشک و معمولی اشاره کرد. این کرم دارای SPF50  است که محافظت خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های نامناسب برای پوست ارائه خواهد داد. مقاومت بالا در برابر آب، افزایش چربی طبیعی پوست بدون بروز جوش و آکنه، افزایش طراوت و شادابی پوست از ویژگی‌های این کرم ضد آفتاب است.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

اکثر افرادی که در قبل از سن 30 سالگی دارای پوست‌های چربی هستند بعد از عبور از این سن، کم‌کم ویژگی پوستی آنها تغییر کرده و به پوست مختلط تبدیل خواهد شد. به این معنا که در نواحی پیشانی، بینی و چانه دارای پوست چرب و در ناحیه گونه دارای پوستی خشک هستند. انتخاب کرم ضد آفتاب برای این نوع پوست شاید با چالش‌هایی همراه باشد. کسانی که چنین پوستی دارند معمولا باید ضد آفتابی را انتخاب کنند که خاصیت آبرسانی بالایی دشاته باشد و در عین حال فاقد چربی باشد.

جهت معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط می‌توان به کرم ضد آفتاب و جوان کننده پریم اشاره کرد. این محصول برای انواع پوست خشک، چرب و مختلط مناسب است. چربی اضافه‌ای به پوست شما تحمیل نخواهد کرد و در عین حال آب‌رسانی قوی است.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب

افرادی که پوست چربی دارند به دنبال محصولات آرایشی بهداشتی هستند که چربی مازادی به پوست آنها وارد نکند. انتخاب نادرست محصولات بهداشتی از جمله کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب منجر به ایجاد جوش، آکنه و عوارضی از این قبیل خواهد شد.

در لیست کرم‌های ضد آفتاب ایرانی، محصولات مناسبی برای پوست‌های چرب وجود دارد که انتظارات مخطابین‌شان را به خوبی تامین می‌کنند. از جمله این محصولات می‌توان به کرم ضد آفتاب درمالیفت برای پوست‌های چرب اشاره کرد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر تعریق، مهار کننده آنزیم تولید سبوم و حداکثر میزان محافظت پوست در برابر اشعه UV با وجود SPF50  اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب ژیناژن مخصوص پوست‌های چرب از بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای این نوع پوست است. این کرم با حفظ رطوبت پوست از پیری زود هنگام پوست شما جلوگیری می‌کند. علاوه بر این خاصیت ضد لک این کرم از دیگر ویژگی‌های جذاب آن می‌باشد.

 

بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

داشتن پوستی صاف و بدون لک از خواسته‌های تمام افراد مخصوصا بانوان است. با این وجود قرار گرفتن در معرض آفتاب و اشعه ماورا بنفش تسریع در روند تولید ملانین در پوست و در نتیجه ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود. خبر خوب اینجاست که این لکه‌ها قابل درمان شدن هستند.

در برخی از کرم‌های ضد آفتاب با به کار گرفتن مواد درمانی در از بین رفتن این لکه‌ها به افراد کمک می‌کنند. کرم ضد آفتاب لافرر ضد لک در دو نوع بدون رنگ و رنگی در بازار برای این مقصود موجود است. این کرم در پیشگیری و رفع لک‌های پوستی تاثیرگذار است. رطوبت رسانی بالایی دارد . به کند کردن روند پیری پوست کمک می‌کند.

 

بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

همه افراد نظر و تاییدیه یک پزشک را برای یک محصول بهداشتی می‌پذیرند چرا که پزشکان نظری بی‌طرفانه برای قضاوت یک محصول ارائه می‌دهند. در این بخش به معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان خواهیم پرداخت.

اولویت این معرفی به محصول درماتپیک خواهد رسید. اکثر غریب به اتفاق پزشکان بر این نظر متفق‌القول هستند که کرم ضد آفتاب درماتپیک یک محصول داروخانه‌ای فوق‌العاده است که تمام ملزومات لازم برای کرم ضد آفتاب قوی را ارائه می‌کند. کرم ضد آفتاب درماتپیک برای انواع پوست‌ها و در دو نوع بدون رنگ و رنگی در بازار برای عموم در دسترس است.

یکی دیگر از کرم‌های ض آفتاب مرغوب که پزشکان آن را به عنوان یک محصول درمانی معرفی می‌کنند کرم ضد لک لافارر است. این کرم ضد آفتاب برای بسیار از افراد که در پی درمان لکه‌های پوستی خود بودند جوابگو بوده است.

 

 
 

بهترین موسسه برای انجام پایان نامه ارشد

نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد می‌تواند یک کار چالش برانگیز و دلهره آور باشد، اما با رویکرد و راهنمایی صحیح، می‌تواند به یک تجربه فوق العاده ارزشمند نیز تبدیل شود. انجام پایان نامه ارشد یکی از مهم ترین پروژهای دانشگاهی است که باید روی آن سخت تلاش کنید تا نتیجه خوبی کسب کنید. ما به عنوان تیم نگارش پایان نامه در رشت، همراه شما هستیم تا شما را در انجام پایان نامه ارشد یاری کنیم تا به بهترین شکل بتوانید پایان نامه خود را تدوین کنید. در این مقاله، مراحل تکمیل پایان نامه کارشناسی ارشد را بررسی خواهیم کرد، انواع نگارش پایان نامه در گیلان را مورد بحث قرار می‌دهیم، به قیمت انجام پایان نامه ارشد رشت می‌پردازیم، اهمیت نوشتن یک پروپوزال پایان نامه موفق را بررسی می‌کنیم، و راه کار‌های ارزشمندی برای کمک به شما ارائه می‌کنیم پس با ما همراه باشیدانجام پایان نامه ارشد در رشت

 

مراحل انجام پایان نامه ارشد

انجام پایان نامه ارشد مراحل مختلفی دارد که باید با نظم و دقت بسیار بالایی انجام شود تا یک پایان نامه ارزشمند و اصولی بدست آید. در ادامه مراحل انجام پایان نامه ارشد را باهم بررسی میکنیم.

به یاد داشته باشید هر کلمه‌ای که نوشته می‌شود شما را به متخصص شدن در زمینه خود نزدیک می‌کند زیرا ما در کنار شما هستیم تا در این مراحل به شما کمک کنیم تا بتوانید نگارش پایان نامه در گیلان را به خوبی پشت سر بگذارید.

پایان نامه ارشد در گیلان
 

در چه سطحی پایان نامه خود را ارائه دهیم؟

برای انجام پایان نامه ارشد باید چند نکته را مورد بررسی قرار دهید. از خودتان بپرسید در کدام دانشگاه درس می خوانید؟ دانشگاه نقش بسیار مهمی در کیفیت ارائه پایان نامه دارد زیرا اگر در دانشگاه های برتر دولتی تحصیل می کنید باید یک پایان نامه با کیفیت بالا ارائه دهید زیرا دانشگاه های برتر دولتی نسبت به دانشگاه های خصوصی سخت گیر هستند به همین دلیل باید کیفیت پایان نامه شما بالا باشد تا به راحتی بتوانید یک ارائه خوب داشته باشید. شما میتوانید برای نگارش پایان نامه در رشت با شرکت ما در ارتباط باشید تا از خدمات بسیار کاربردی این شرکت در جهت انجام پایان نامه ارشد کمک بگیرید.

 

خدماتی که میتوانید از شرکت ما دریافت کنید

تخصص همواره اولویت کارماست .ما یک موسسه پژوهشی هستیم .و در ازای خدماتی که ارائه میدهیم هزینه متناسبی را دریافت میکنیم . قیمت و هزینه مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری در آرتاپژوهش بر حسب رشته دانشگاهی , موضوع پایان نامه و مدت زمانی که دانشجو برای آموزش پایان نامه دارد تغییرات اندکی دارد. و غالبا در سه مرحله ،مرحله اول سفارش موضوع و نگارش پروپزال (و ویرایش در صورت نیاز و صلاحدید اساتید)،مرحله دوم سفارش فصول یک تا سه به همراه پرسشنامه(کارشناسی ارشد) یا پروتکل(دکتری)و مرحله سوم فصول چهار و پنج می باشد که این مرحله در مقطع ارشد و دکتری دارای تفاوت های قابل توجه است.

سفارش انجام پایان نامه ارشد در گیلان

انواع نگارش پایان نامه

وقتی نوبت به نگارش پایان نامه می رسد، انواع مختلفی از رویکردها وجود دارد که می‌توانید اتخاذ کنید. نوع نوشتن پایان نامه‌ای که انتخاب می‌کنید به عوامل مختلفی مانند رشته تحصیلی و موضوع تحقیق شما بستگی دارد. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1. پایان نامه تجربی: این نوع شامل انجام آزمایش‌ها یا جمع آوری داده‌ها برای حمایت از فرضیه تحقیق شما است. این نیاز به برنامه ریزی دقیق تجزیه و تحلیل داده‌ ها و تفسیر دارد.

 
 

پروپوزال نگارش پایان نامه

قبل از شروع نگارش پایان نامه، دانشجویان اغلب ملزم به ارائه یک پروپوزال پایان نامه هستند. این پیشنهاد به عنوان یک نقشه راه برای تحقیقات آنها عمل می‌کند و روش کار را  برای کل پروژه تعیین می‌کند.

پروپوزال نوشتن پایان نامه معمولاً شامل مقدمه‌ای است که مشکل یا سؤالی را که به آن پرداخته می‌شود همراه با اهمیت آن بیان می‌کند. همچنین یک نمای کلی از تحقیقات موجود در این زمینه ارائه می‌دهد و هر شکافی را که باید پر شود شناسایی می‌کند.

یک پیشنهاد خوب نشان دهنده آگاهی از چالش‌ها یا محدودیت‌های بالقوه‌ای است که ممکن است در طول فرآیند تحقیق ایجاد شود. پس شما با ارائه یک پروپوزال مناسب می‌توانید خود را به خوبی اثبات کنید.

یک پیشنهاد پایان نامه قوی نه تنها اساتید راهنما را در مورد امکان سنجی آن متقاعد می‌کند، بلکه توانایی دانشجویان را برای تفکر انتقادی و انجام تحقیقات مستقل نشان می‌دهد. با برنامه ریزی دقیق رویکرد خود در این مرحله پیشنهاد اولیه، دانشجویان می‌توانند خود را برای موفقیت در تکمیل پایان نامه کارشناسی ارشد خود آماده کنند.

نکته کلیدی این است که ایده‌های خود را به طور مختصر ارائه دهید و در عین حال جزئیات کافی را برای بررسی کنندگان ارائه دهید تا کار پیشنهادی شما را به طور مؤثر ارزیابی کنند.

اهمیت نگارش یک پایان نامه موفق

اهمیت انجام پایان نامه ارشد را نمی‌توان دست کم گرفت. پایان نامه‌ای که به خوبی ساخته شده است به عنوان گواهی بر دانش، مهارت‌ها و تخصص شما در زمینه تحصیلی انتخابی شما عمل می‌کند. این فقط یک الزام برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد نیست. این فرصتی است برای کمک به جامعه دانشگاهی.

نوشتن یک پایان نامه موفق توانایی شما را در انجام تحقیقات و تحلیل دقیق نشان می‌دهد. این مهارت شما را در جمع‌آوری داده‌های مرتبط، ارزیابی انتقادی ادبیات موجود، و فرمول‌بندی نتیجه‌گیری‌های روشنگر نشان می‌دهد.

یک پایان نامه موفق درها را برای فرصت‌های آینده باز می‌کند. کارفرمایان برای دانشجویانی که پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته را تکمیل کرده‌اند ارزش قائل هستند زیرا فداکاری، نظم و انضباط و کنجکاوی فکری را نشان می‌دهد. پایان نامه شما می‌تواند با برجسته کردن مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد شما، شما را از سایر متقاضیان شغل‌ها متمایز کند.

علاوه بر این، نوشتن یک پایان نامه موفق می‌تواند به فرصت‌های انتشار یا ادامه تحصیلات آکادمیک مانند تحصیل در مقطع دکترا منجر شود. اگر کار شما پیشگامانه است یا کمک قابل توجهی به این حوزه می‌کند، ممکن است توجه محققان و محققانی را که علاقه مند به همکاری یا ایجاد بر اساس یافته‌های شما هستند، به خود جلب کند.

اهمیت نوشتن یک پایان نامه کارشناسی ارشد بسیار فراتر از دریافت مدرک دیپلم در هنگام فارغ التحصیلی است. این یک سرمایه گذاری روی خودتان است زیرا شما برای نگارش پایان نامه در گیلان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پایان نامه خود را به بهترین نوع ممکن با کمک ما ارائه دهید.

 

بهترین شرکت سئو سایت در رشت

با نیلا، جایگاه یک گوگل دست یافتنی است

خدمات سئو سایت در رشت با آژانس تبلیغاتی نیلا

بدون شک هر وبسایتی برای بدست آوردن بهترین رتبه در گوگل و بیشترین ورود کاربر نیاز به دریافت خدمات سئو خواهد داشت. مجموعه دیجیتال مارکتینگ نیلا به عنوان یکی از برترین آژانس های خدمات سئو در رشت و گیلان با برندینگ مناسب، باعث بهبود سئو سایت و ارتقا رتبه شما در گوگل و در نتیجه رونق بیشتر کسب و کار اینترنتی شما گردد. اگر کسب و کار شما دارای یک وبسایت است و این روزها ورودی آن کاهش یافته ما اینجا در مجموعه نیلا آماده ایم تا با ارائه خدمات حرفه ای سئو جانی دوباره به بخش آنلاین بیزنس شما ببخشیم.

سئو سایت در رشت
افزایش ترافیک سایت در گوگل را با نیلا تجربه کنید.

خدمات سئو وب سایت در رشت

آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا با توجه به بررسی دقیق الگوریتم های جدید گوگل و شیوه عملکردشان، امکان افزایش رتبه و بازدید بیشتر سایت را شما فراهم خواهد کرد. این تیم ابتدا به بهره گیری از ابزارهای دقیق، میزان رقابت در کلمات کلیدی مد نظر شما را بررسی کرده و سپس با برنامه ریزی دقیق و منظم، سایت شما را به رتبه های برتر گوگل می رساند.

کسب رتبه یک و افزایش ترافیک سایت خود را در گوگل را با نیلا تجربه کنید

نیاز به آنالیز وبسایت خود دارید؟ دچار افت رتبه روی کلمات مهم خود شده اید؟ فروش محصولات وبسایت کاهش پیدا کرده است؟

شما می توانید سوالات خود را همین حالا از کارشناسان نیلا در یک جلسه مشاوره رایگان بپرسید

یا فرم زیر رو برای ارتباط با ما پر کنید:

پلن های قیمت سئو سایت در مجموعه نیلا

 
طرح اقتصادیتماس بگیرید
معرفی سایت به گوگل
فعال کردن SSL
بهینه سازی کد قالب
افزایش بودجه خزش
افزایش سرعت سایت
نصب CDN
بهینه سازی تصاویر
ایجاد Bread Crump
ایجاد اسکیما
تعیین ساختار داده
بهینه سازی ریدایرکت
رفع ارور ۴۰۴
بهینه سازی ریسپانسیو
ایجاد فایل Robot.txt
ایجاد نقشه سایت
اتصال به سرچ کنسول
اتصال به آمارگیر گوگل
بهینه سازی وردپرس
کلمات کلیدی (۲ عدد)
تولید محتوا ۵۰۰۰ کلمه
انتخاب عناوین مناسب
انتخاب هدینگ مناسب
لینک سازی داخلی
درج تگ متا
بهینه سازی URL ها
لینک سازی خارجی
بک لینک معتبر
رپورتاژ آگهی (۱ عدد)
ایجاد Local SEO
گزارش سایت رقیب
گزارش آمار بازدید
 
پرطرفدار
پرطرفدارتماس بگیرید
معرفی سایت به گوگل
فعال کردن SSL
بهینه سازی کد قالب
افزایش بودجه خزش
افزایش سرعت سایت
نصب CDN
بهینه سازی تصاویر
ایجاد Bread Crump
ایجاد اسکیما
تعیین ساختار داده
بهینه سازی ریدایرکت
رفع ارور ۴۰۴
بهینه سازی ریسپانسیو
ایجاد فایل Robot.txt
ایجاد نقشه سایت
اتصال به سرچ کنسول
اتصال به آمارگیر گوگل
بهینه سازی وردپرس
کلمات کلیدی (۴ عدد)
تولید محتوا ۱۰۰۰۰ کلمه
انتخاب عناوین مناسب
انتخاب هدینگ مناسب
لینک سازی داخلی
درج تگ متا
بهینه سازی URL ها
لینک سازی خارجی
بک لینک معتبر
رپورتاژ آگهی (۳ عدد)
ایجاد Local SEO
گزارش سایت رقیب
گزارش آمار بازدید
 
حرفه ایتماس بگیرید
معرفی سایت به گوگل
فعال کردن SSL
بهینه سازی کد قالب
افزایش بودجه خزش
افزایش سرعت سایت
نصب CDN
بهینه سازی تصاویر
ایجاد Bread Crump
ایجاد اسکیما
تعیین ساختار داده
بهینه سازی ریدایرکت
رفع ارور ۴۰۴
بهینه سازی ریسپانسیو
ایجاد فایل Robot.txt
ایجاد نقشه سایت
اتصال به سرچ کنسول
اتصال به آمارگیر گوگل
بهینه سازی وردپرس
کلمات کلیدی (۶ عدد)
تولیدمحتوا ۱۵۰۰۰ کلمه
انتخاب عناوین مناسب
انتخاب هدینگ مناسب
لینک سازی داخلی
درج تگ متا
بهینه سازی URL ها
لینک سازی خارجی
بک لینک معتبر
رپورتاژ آگهی (۵ عدد)
ایجاد Local SEO
گزارش سایت رقیب
گزارش آمار بازدید

خدمات سئو در مجموعه نیلا

مراحل سئو سایت

۱.

جلسه با صاحبین کسب و کار

 
۲.

آنالیز کامل وب سایت

 
۳.

بررسی رقبا

 
۴.

تبیین استراتژی و تحقیق کلمه کلیدی مناسب با اهداف کسب و کار

 
۵.

ایجاد نقشه محتوایی

 
۶.

شروع و پیاده‌سازی استراتژی

 
۷.

تولید محتوا

 
۸.

نظارت بر برنامه های اجرا شده و اصلاحات استراتژی در صورت نیاز

 
۹.

جلسه با صاحبین کسب و کار

 

کدام خدمات سئو در مجموعه نیلا ارائه می شود؟

مراحل خدمات سئو سایت که از مجموعه نیلا دریافت می کنید

سئو سایت در رشت

چرا سئو سایت اهمیت دارد؟

افزایش ترافیک برابر است با افزایش تعداد مشتریان:

در صورتی که سئو صفحات وبسایت خود به صورت حرفه ای و با استراتژی درستی انجام دهید، رتبه کلمات مورد نظر شما در گوگل ارتقاء یافته و پس از آن ترافیک و ورودی سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. با افزایش تعداد کاربران سایت مشتریان محصول و خدمات شما نیز افزایش خواهد یافت.

برند سازی:

کسب رتبه برتر در گوگل باعث می شود افراد بیشتری برند شما را بشناسند و این خود موجب می شود شما به عنوان یک برند شناخته شوید. برند سازی باعث می شود شما با سرعت بیشتری از رقبای خود پیشی بگیرید.

سئو سایت یک استراتژی بلند مدت است:

اگر قصد دارید در دراز مدت به شکل تاثیرگذارتری برای کسب و کار خود بازاریابی کنید و به کسب و کار خود اعتبار ببخشید، خدمات سئو سایت می تواند به شما کمک کند.

برای افزایش رتبه سایت در گوگل چه نکاتی باید رعایت شود؟

 

۱. چشم انداز، استراتژی، پلن

قبل از انجام دادن هرگونه اقدامی، شما ابتدا باید یک چشم انداز مناسب از پروسه کلی سئو سایت تان در بخش های مختلف اعم از سئو داخلی، سئو خارجی، تبلیغات و…داشته باشید. به عبارت دیگر شما باید یک استراتژی کاملا واضح برای یک سال آینده در جهت تحقق اهدافتان داشته باشید.

۲. بررسی رقابت میان کلمات کلیدی هدف

از دیگر اقدامات پایه در زمینه افزایش رتبه سایت می توان به بررسی دقیق رقبا شما در کلمات کلیدی مد نظر اشاره کرد. شما ابتدا باید بدانید رقابت میان کلمات کلیدی مد نظر شما به چه صورتی است تا متناسب با آن، پلن استراتژی تولید محتوا سایت تان توسط تیم تخصصی تولید محتوا نیلا برنامه ریزی شود. (تولید محتوا در رشت)

۳. تولید محتوا باکیفیت

با توجه به آپدیت الگوریتم های گوگل در طی چند سال اخیر، اهمیت تولید محتوا باکیفیت به حدی برای گوگل اهمیت دارد که اگر شما در سایت تان محتوا کپی شده و بی کیفیت به کاربران سایت تان ارائه بدهید گوگل اعتبار دامنه سایت تان را پایین می آورد که همین امر سبب کاهش رتبه و بازدید سایت تان شما خواهد شد.

۴. سئو داخلی (On-Page SEO)

سئو داخلی شامل بهینه سازی تگ های هدینگ H، پاراگراف بندی مناسب، استفاده از انکر تکست هدفمند، لینک سازی داخلی، بهینه سازی حجم تصاویر و افزودن تگ Alt برای تصاویر، دسته بندی صحیح مطالب، درج متا دیسکریپشن مناسب، استفاده از داده های ساختار یافته (Schema)، بهینه سازی ساختار URL و… می باشد.

۵. سئو خارجی (Off-Page SEO)

سئو خارجی شامل رپورتاژ آگهی، بک لینک، خدمات گوگل ادز، لینک سازی خارجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و تبلیغات ریتارگتینگ می باشد. قبل از پیاده سازی سئو خارجی، ابتدا باید تمامی فاکتورهای موارد مربوط سئو داخلی و تولید محتوا در مطالب و ساختار سایت شما پیاده شود و سپس پروسه پیاده سازی سئو خارجی آغاز شود.

۶. سئو تکنیکال (Technical SEO)

سئو تکنیکال شامل فعال سازی پروتکل امنیتی HTTPS، بهینه‌سازی فایل Robots.txt، نصب CDN و افزایش سرعت بارگذاری در سایت، بهینه سازی کدهای قالب، فشرده سازی تمامی تصاویر وب سایت، رفع اشکالات مربوط به ریسپانسیو بودن قالب، ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیک و…می باشد.

برترین شرکت طراحی وب

معرفی بهترین طراحی سایت در رشت

اگر به دنبال پیدا کردن لیستی از بهترین شرکت های طراحی سایت رشت سری به دنیای وب زده اید، ما در این مقاله فهرست بهترین شرکت های طراحی سایت در گیلان و رشت را برای شما آماده کرده ایم. پس در ادامه همراه ما باشید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در رشت کدام‌اند؟

در این بخش بهترین شرکت های طراحی سایت در رشت را نام میبریم و به معرفی زمینه های فعالیت هر از این شرکت ها و راه ارتباطی آنها میپردازیم.

۱. آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ نیلا

بهترین طراحی سایت در رشت و گیلان

 

در بین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ که در سطح کشور فعالیت می‌کنند، آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با خلاقیت بالا و بهترین کیفیت خدمات مربوطه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت صفر تا صد طراحی سایت شما را در اختیار می‌گیرد و بیش از ۱۰ سال تجربه را بر روی وب سایت شما پیاده می‌کند. اما یکی از نکاتی که آژانس نیلا را به یکی از بهترین شرکت‌های کشور در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت تبدیل کرده، ارائه تمامی خدمات به‌صورت فول سرویس است؛ اما شاید سوالی برای شما ایجاد شود که فول سرویس به چه معناست و چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

مزایای طراحی سایت شما در مجموعه نیلا

  • طراحی سایت بهینه و منطبق با اصول سئو
  • امکان تشکیل جلسه با کارفرما و بررسی نیاز آن ها
  • پشتبانی از سایت و پاسخگویی به سوالات کارفرمایان حتی پس از اتمام پروژه
  • طراحی سایت منطبق با نیاز بیزنس
  • طراحی سایت استاندارد بر پایه اصول UI/UX
  • امکان انجام دیتا اینتزی از طرف تیم نیلا

برخی از خدمات دیگر که آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا ارائه می‌دهد:

  • طراحی سایت از صفر تا صد
  • سئو و بهینه‌سازی سایت بعد از طراحی
  • مدیریت اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در کنار راه اندازی وبسایت شما
  • طراحی تیزرهای برند شما
  • طراحی لوگو برای وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی
  • طراحی موشن گرافیک

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا

طراحی سایت: داشتن یک وب سایت در دنیای بروز دیجیتال یک پوئن مثبت محسوب می‌شود که شرکت نیلا قابلیت طراحی سایت اعم از فروشگاهی، شرکتی، چند منظوره، پزشکی و… را دارا است. این شرکت خدمات طراحی وبسایت در رشت را به نحو احسنت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سئو و بهینه‌سازی: اما شاید پس از طراحی یک وب سایت حرفه‌ای، بهینه‌سازی آن باشد. امروزه گوگل توجه زیادی به رتبه‌بندی و بارگذاری سایت شما دارد؛ اما نگران نباشید، شرکت نیلا، بهترین طراح وب سایت حرفه‌ ای در رشت این کار را هم در خدمات خود به شما ارائه می‌دهد.

مدیریت اینستاگرام: یکی از خدماتی که این شرکت را از دیگران متمایز می‌کند، برعهده گرفتن کلیه خدمات مربوط به پیج اینستاگرام است؛ با ایجاد پست‌ها و استوری‌های متنوع سبب افزایش تعامل و فروش شما خواهد شد.

بازاریابی دیجیتال: بازاریابی دیجیتال یکی از خدماتی است که از فناوری‌های دیجیتال سرچشمه می‌گیرند؛ این شرکت دستگاه‌های تلفن، سامانه‌های پیامکی، اینترنت و… را تحت پوشش قرار می‌دهد.

طراحی لوگو: بعد از مواجه شدن با برند شما، لوگو اولین تصویری است که در ذهن مشتری ثبت می‌شود. طراحی یک لوگو حرفه‌ای و مناسب، سبب ماندگاری برند و رونق کسب و کار شما خواهد شد.

موشن گرافیک: در جهان امروز بسیاری از کاربران به‌جای استفاده از تبلیغات سنتی از موشن گرافیک استفاده می‌کنند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرند؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا در این بحث تخصص زیادی دارد و می‌تواند رشد مناسبی به کسب و کار شما بدهد.

این شرکت با بررسی دقیق و متناسب با حوزه کاری شما و همچنین رقبایتان، ایده‌های خلاق و شگفت‌انگیز را برای رشد کسب و کار شما طراحی می‌کند. لاذم به ذکر است که شرکت نیلا به منظور معرفی برند شما قابلیت ارائه نقشه راه و برنامه‌ریزی را دارد تا اینگونه نحوه دسترسی به هدف برای شما آسان‌تر باشد. آغاز این مسیر با دریافت برخی اطلاعات در رابطه با کسب و کار شما شروع می شود؛ در ادامه ایده‌پردازی‌ها، جمع‌آوری اطلاعات و خلق ایده‌های نو به عهدع تیم جوان و خلاق نیلا ادامه می یابد می‌شود و انتشار محتوای متناسب با رشد برند شما در دستور کار قرار می‌گیرد.

راه‌های ارتباطی با آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا

  • وب سایت: https://nilaco.us
  • شماره تلفن شرکت:   01332231167
  • آدرس شرکت: گیلان، رشت، رودباری، کوچه عظیمی
 
 

۲. مجموعه‌ی پدیدار مارکتینگ

بهترین شرکت های طراحی سایت در  گیلان

مجموعه‌ی پدیدار مارکتینگ که در میان برترین طراحان حرفه‌ای وب سایت در رشت قرار دارند با تجربه‌ای حدوداً ده ساله خدامت مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهند و رضایت آنها را جلب می‌کنند. این شرکت همواره در رقابت با حریفان بوده و خدمات مختلفی را ارائه می‌‌دهد که در ادامه به آنها اشار می‌کنیم.

  • طراحی بروشور
  • طراحی کارت ویزیت
  • امور گرافیکی
  • طراحی تیزر تبلیغاتی
  • انجام عکاسی
  • تور مجازی
  • طراحی موشن گرافیک

به منظور هماهنگی و بهره‌وری از خدمات شرکت پدیدار مارکتینگ می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید.

  • وب سایت: https://padidarmarketing.ir/
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۷۳۷۴۷
  • آدرس شرکت: رشت، بلوار قلی‌پور، روبه‌روی سه راه معلم، قبل از پمپ بنزین صادقی نژاد

۳. مجموعه‌ی استاد وب

بهترین شرکت های طراحی سایت در شهر رشت

 

شرکتی تحت عنوان بازارسازان توسعه دانش که یکی از مجموعه‌های دانش بیان به‌شمار می‌رود و با نام‌های استاد وب و محتوایار نیز شناخته می‌شود، در حوزه دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای مرتبط با آن فعالیت می‌کنند. این شرکت در حال حاضر به حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ نیز ورود پیدا کرده و قصد پیشرفت این حوزه در کنار امور دیگر را دارد.

از خدمات مجموعه استاد وب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی وب سایت
  • طراحی اپلیکیشن
  • امور بهینه‌سازی و سئو
  • مشاوره کسب و کارهای اینترنتی به منظور افزایش فروش

از راه‌های زیر می‌توانید با مجموعه استاد وب در ارتباط باشید.

  • وب سایت: https://ostadeweb.com/
  • شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۳۴۸۱۷۰
  • آدرس شرکت: چهارراه حشمت، ساختمان گیلار، طبقه اول

۴. آژانس تبلیغاتی زرگراف

بهترین شرکت های طراحی سایت در استان گیلان

 

مجموعه‌ی زرگراف یکی از آژانس‌های تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود که خدمات طراحی سایت در رشت را نیز در کنار دیگر امور خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با استراتژی‌های خلاقانه و نتیجه‌گرا کمک بسزایی به افزایش شهرت برند شما و رشد صعودی کسب و کار شما خواهند کرد. روند طراحی سایت این شرکت با تکیه بر ایجاد جلوه‌ای کاربر پسند پیش می‌رود و فرآیند برندینگ را به سرعت رو به جلو حرکت می‌دهد.

خدمات این مجموعه عبارتند از:

  • استراتژی
  • بازاریابی محتوا
  • سئو و بهینه‌سازی
  • طراحی وب سایت
  • پوشش فروشگاه اینترنتی
  • تبلیغات دیجیتالی
  • ویدئو مارکتینگ

از طریق راه‌های زیر می‌توانید با مجموعه زرگراف در ارتباط باشید.

  • وب سایت: https://zargraph.com/
  • شماره تلفن: ۰۱۳۳۴۹۸۵
  • آدرس شرکت: بلوار توشیبا، خیابان ۱۸ متری شرکت نفت، آپارتمان میلاد

۵. مجموعه گیلان وب

بهترین شرکت طراحی سایت در رشت

 

طراحی سایت توسط تیم گیلان وب با بروزترین متدهای طراحی و کدنویسی انجام می‌شود و به سلیقه کاربران توجه بسیاری می‌شود. شناخت نیازهای مشتری، ارائه پیشنهادات حرفه‌ای، طراحی سایت‌های مختلف و طراحی اختصاصی قالب از ویژگی‌های ممتاز تیم گیلان وب است. برخی از خدمات این شرکت عبارتند از:

  • طراحی و مدیریت وب سایت در رشت و گیلان
  • بهینه‌سازی و سئو سایت
  • طراحی قالب‌های واکنشگرای حرفه‌ای
  • مشاوره سئو
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه گیلان وب در تماس باشید.

مــشاوره رایــگان ????

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره میتونید به صورت رایگان با مشاوران آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا ارتباط حاصل فرمایید.

۶. مجموعه رابلاین

بهترین مجموعه طراحی سایت در رشت

 

در میان مجموعه‌های طراحی سایت در رشت، رابلاین با هدف تولی بستری آنلاین با تکیه بر قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و پشتیبانی مناسب و حرفه‌ای متولد شد. رابلاین بر این باور است که می‌توان با پیاده‌سازی یک کسب‌ و کار آنلاین و پشتیبانی‌های مربوطه، مشتریان خود ره به صورت لحظه‌ای و ۲۴ ساعته همراهی کند.

مجموعه رابلاین طیف گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

  • ثبت و انتقال دامنه‌ی وب سایت
  • طراحی کامل و راه‌اندازی سایت
  • بهینه‌سازی و مدیریت وب سایت
  • تولید و بازاریابی محتوا
  • مدیریت و مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • مدیریت و بازاریابی اینستاگرام

به منظور ارتباط با مجموعه رابلاین و دریافت مشاوره می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید.

  • وب سایت: https://rabline.ir/
  • شماره تلفن: ۰۱۳۳۳۲۴۴۲۶۹
  • آدرس شرکت: سبزه میدان، بلوار لاکانی، خیابان امین اصغری، ساختمان ۹۲

۷. مجموعه استاتیس وب

بهترین مرکز طراحی سایت در رشت

 

مشخص است که به عنوان یک مشتری که دارای فروشگاه یا کسب و کار خود است، به دنبال شرکت طراحی وب سایت حرفه ای در رشت هستید که توانایی برطرف کردن نیاز شما را  داشته باشد و با تحلیل استراتژی رشد کسب و کار شما، سایت مناسب شما را طراحی کند. یک مجموعه مجرب با تجربه بالا در کدنویسی آماده انجام خدمات شما در حوزه وب سایت است.

از خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تجربه شرکت در طراحی گرافیکی
  • دانش مدیریت فرآیند طراحی
  • درنظر گرفتن سئو در طراحی
  • مهارت در توسعه سایت
  • ارتباط با مشتریان قبلی
  • تعهد زمانی تحویل پروژه
  • قیمت مناسب
  • سایر عوامل تعیین کننده

راه‌های ارتباطی با مجموعه استاتیس وب نیز در این قسمت قرار دارد.

  • شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۹۷۹۸۹
  • وب سایت: https://statisweb.ir/
  • آدرس شرکت: بلوار گیلان، مجتمع ارکیده، بلوک B2، واحد ۸

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین مجموعه‌های طراحی سایت در رشت را در اختیار شما قرار دادیم و حال که شما به دنبال طراحی وبسایت حرفه‌ای رشت هستید می‌توانید به جواب خود برسید. اما بهترین آنها مجموعه‌ای است که خدمات طراحی وبسایت در رشت را به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای آگاهی بیشتر با ما در ارتباط باشید.